2007-12-07

TXAKURRAK ETA ANIMALIEN ARTEKO HARREMANARI BURUZ

http://es.youtube.com/watch?v=1_7NlnzAF7E
You Tuben txakurren eta umeen arteko harremanei buruzko bideoak bilatzen nengoela, ondorengoa aurkitu dut. Bertan haur txiki bat eta txakur baten arteko harremana izan daitekenaren adibidea dugu. Aurreko sarreran esaten nuen bezala, txakurrekin elkarbizi diren umeen gurasoak askotan esperientzia polita eta aberasgarria dela esaten dute. Badakit kontrakoa esaten dutenak ere badirela, eta ezagutzen ez baditut ere, txakurrarekin arazoak izan dituztenen esperientziak entzun ditugu guztiok noizbait. Hau horrela izanda uste dut eztabaida gai polita izan daitekela eta beraz animatzen zaituztet honi buruz iritziak idazten.
Nire ustez, elkarbizitza hori, era kontziente batez eta profesionalen aholkuak jarraituz egiten bada oso esperientzi polita izan behar dela. Era honetan, bideoan agertzen diren imaginak askorentzat kritikagarriak izan daitezke umea eta txakurra elkar ukitzen daudelako eta honek gaixotasunak ekarri dezakelako, higienikoa ez delako, etab.. Hala ere nik uste dut lehen esan dudan bezala profesionalen aholkuak jarraituz (albaitariak eta baita pediatrak) ez dela inongo arazorik egon behar.

1 comentario:

Bóxer Urkabustaiz dijo...

Umeak eta txakurrak elkarrekin, esperientzia polita eta abesgarria da, noski. Baina, badaespada,
ez utzi inoiz umeak + txakurrak bakarrik, ez galdu bistatik.